عاشق باشیم برای همیشه
فانوس عشق

به نام مکانیک قلب های تصادفی

 

عاشق باشيم براي هميشه
 
مي دوني؟
آسمون هميشه آبي نيست،
هميشه هم صاف نيست!
گاهي ابري است وگاهي باروني!
و از آسمان
هميشه هم بارون نمي باره!
خب،
اين طبيعتشه!
ولي همون موقعهايي هم كه داره بارون
مي باره،برو بشين پاي درد دل آسمان......
ببين چي ميگه؟!چرا داره گريه مي كنه؟!
دلتو بده به دل آسمان وعوضش ازش چند تا ستاره بگير!
مي دوني؟
گاهي آسمان پر ستاره است
ولي يه ستاره ميون اون ستاره ها بزرگتروقشنگترودرخشانتره!
اون ستاره"تو"است!
من اسمشو گذاشتم ستاره "تو"
مي دوني؟
وقتي با ستاره تو حرف مي زنم،
وقتي بهش خيره مي شم يا بهش چشمك مي زنه هميشه
ازم يه چيز مي پرسه!
مي گه:دوستم داري؟منم ميگم:"دوستت دارم"
ولي ديشب از من يه سوال ديگه پرسيد.
گفت:"تو چرا هيچ وقت از من نمي پرسي كه دوستت دارم يا نه؟"
منم ازش پرسيدم:"تو چي؟دوستم داري؟
مي دوني چي گفت؟
گفت:"قلبت رو بده"
گفتم چه جوري؟
گفت:چشاتو ببند،يه نفس عميق بكش وخودتو رها كن.
قلبت پرواز مي كنه وخودش مي ياد پيشم.
منم همون كاري رو كردم كه ستاره گفت.
ستاره قلبم رو گرفت و روش يه چيزي نوشت وبعد پسش داد.
مي دوني چي نوشته بود؟
نوشته بود" دوستت دارم!"
نوشته ستاره "تو"رو قلبم مونده،هنوزم هست.
تا آخرم مي مونه!چرا؟
چون بهم گفت:"حقيقت هيچ وقت نابود نمي شه!چون چيزي است كه بايد وجود داشته باشه!"
بيا ايندفعه كه داره بارون مي ياد بريم پشت پنجره وبه درد دل آسمان گوش كنيم.
وقتي شب مي شه،بيا دوتايي به ستاره ها نگاه كنيم.
وقتي مي خواهيم بخوابيم بيا با هم به ماه"شب بخير"بگيم.
ووقتي صبح مي شه،بيا،بيا طلوع خورشيد رو كه پر از عشقه با هم نگاه كنيم!
باشه تا عاشق بمانيم!
تا آخرش!

عکس های عاشقانه Www.Pix98.CoM



نظرات شما عزیزان:

هومن-14
ساعت1:02---4 دی 1390
فوق العاده قشنگ بود. واقعا نظیر همچین نوشته‌ای تاحالا ندیده بودم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:,ساعت 17:57 توسط محیا| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ